Szerző Téma: Elektromos dolgok...  (Megtekintve 165184 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Nem elérhető kispiros

  • Egyedi titulus
  • Férfiak
  • Mániákus
  • *
  • Hozzászólások: 1.054
  • Népszerűség: 62
  • Nem: Férfi
  • Kor: 36
  • S1 fanatic! XN, oszt?
  • Like: +1
    • http://www.306club.hu/tagok/kispiros.html
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos
  • Évjárat: 1993.06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5850 Dátum: 2010 Szeptember, 13, 10:40:35 am »
0
üdv olyan érdekelne hogy egy 1,4 es 97 es benzinesem van
viszont szeretnék bele fordulatszámmérős km óracsoportot tudok bele rakni anélkül hogy szerkeszteni kéne valamit?tehát csak csatik és kész?benzines km óracsoport lenne belerakva egyértelműen:)
Ha elektromos, akkor csere és kész, ha nem akkor valószínűleg, be kell húzni egy vezetéket.
... nekem nem volt, de 1 szál vezetéket kellett csak bevezetni.
Csak tudni kell hova  ;) :-!
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D

Nem elérhető Peugeot9

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 175
  • Népszerűség: 2
  • Nem: Férfi
  • Kor: 26
  • Like: 0
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5851 Dátum: 2010 Szeptember, 13, 11:04:06 am »
0
köszi:)
igyekeztem szépre megcsinálni:)
Lehet kártyával fizetni?
Persze
Egy ászból és egy királyból tud visszaadni?

j21061

  • Vendég
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5852 Dátum: 2010 Szeptember, 13, 13:58:24 pm »
0
Nem a középbox mögött van amit keresel.
Anyós oldalon a lábtérben van egy kárpit darab egy patental és egy fém lemezzel van rögzitve az alsó széle meg a lábkárpit mögé megy ha ezt leveszed láthatóvá válik a venti ott van egy fém tartó ami nekem eltakarja a csatikat.

Ez 99-es klímásra is igaz?

Nem elérhető Peugeot9

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 175
  • Népszerűség: 2
  • Nem: Férfi
  • Kor: 26
  • Like: 0
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5853 Dátum: 2010 Szeptember, 13, 21:46:12 pm »
0
melyik kábel az a km óraegységnél ami a fordulatszámérő jelért felelős?csak hogy tudjam h be van e kötve
valaki?
Lehet kártyával fizetni?
Persze
Egy ászból és egy királyból tud visszaadni?

marcusa

  • Vendég
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5854 Dátum: 2010 Szeptember, 13, 21:52:17 pm »
0
melyik kábel az a km óraegységnél ami a fordulatszámérő jelért felelős?csak hogy tudjam h be van e kötve
valaki?
A felső nagy csatiban az 5-ös. Jól mondom Kispiros?  :-!

Nem elérhető kispiros

  • Egyedi titulus
  • Férfiak
  • Mániákus
  • *
  • Hozzászólások: 1.054
  • Népszerűség: 62
  • Nem: Férfi
  • Kor: 36
  • S1 fanatic! XN, oszt?
  • Like: +1
    • http://www.306club.hu/tagok/kispiros.html
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos
  • Évjárat: 1993.06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5855 Dátum: 2010 Szeptember, 13, 21:54:53 pm »
0
A felső nagy csatiban az 5-ös. Jól mondom Kispiros?  :-!
Jól megtanultad :)
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D

marcusa

  • Vendég
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5856 Dátum: 2010 Szeptember, 13, 22:02:03 pm »
0
Jól megtanultad :)
Igen-igen! Köszi! Az ilyesmit nehezen felejti el az ember  :-))

Nem elérhető Peugeot9

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 175
  • Népszerűség: 2
  • Nem: Férfi
  • Kor: 26
  • Like: 0
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5857 Dátum: 2010 Szeptember, 16, 21:10:22 pm »
0
hali
nemtudom hova kellene irnom,tuti nem ide ,na majd elirányitotok
olyat szeretnék kérdezni hogy ki tud közelben diagnosztikát csinálni?
nagyon kiváncsi lennék mit produkál
Lehet kártyával fizetni?
Persze
Egy ászból és egy királyból tud visszaadni?

Mike 67 HUN

  • Vendég
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5858 Dátum: 2010 Szeptember, 18, 19:06:55 pm »
0
Sziasztok.
Olyan kérdésem lenne,hogy járt-e már úgy valaki hogy kiszedte km órát és mikor vissza rakta akkor minden működőt kivétel az üzemanyag és vízhőfok mérés :S:S  NEM digitális,és nem fordulatszám mérős. Csatikat néztem nem láttam semmit ..Mit nézek még meg??

zoli

  • Vendég
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5859 Dátum: 2010 Szeptember, 18, 22:01:58 pm »
0
Sziasztok.
Olyan kérdésem lenne,hogy járt-e már úgy valaki hogy kiszedte km órát és mikor vissza rakta akkor minden működőt kivétel az üzemanyag és vízhőfok mérés :S:S  NEM digitális,és nem fordulatszám mérős. Csatikat néztem nem láttam semmit ..Mit nézek még meg??

Ha máshoz nem nyúltál és előtte működött akkor a csatinál keresgélj.

Mike 67 HUN

  • Vendég
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5860 Dátum: 2010 Szeptember, 18, 22:40:39 pm »
0
Ha máshoz nem nyúltál és előtte működött akkor a csatinál keresgélj.

Hát nyúltam máshoz is,mert fűtőradiátort kelet  cserélnem... De minden más működik... Gondolom az nem lehet gond hogy esetleg  még levegős a rendszer minimálisan??..Üzemanyagot sem méri :S:S Biztosítékokat megnéztem minden rendben...Csattik sérülésmentesnek tűnek.

Módosítva: 2010 Szeptember, 19, 17:33:32 pm
Valaki megtudná nekem mondani hogy melyik vezeték micsoda?
Pl: Zöld csatin 2nél a sárga vezeték a 12 volt.
A Zöld csati az üzemanyag szintmérőé.  A Fehér pedig  a vízhőfoké.
És hogy honnét indul el  a vezeték...Mert szál szakadásra gondolok és jo lenne tudni mit mérjek ki.
A képekhez a linket csatolom.
Üzemanyag: http://kepfeltoltes.hu/view/100919/IMG_0123_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Viz: http://kepfeltoltes.hu/view/100919/IMG_0128_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Remélem tud valaki nekem segíteni ,mert nekem már ötletem nincsen.

McBJani

  • Vendég
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5861 Dátum: 2010 Szeptember, 20, 15:49:17 pm »
0
Sziasztok!
Valakinek előfordult már, hogy a fordulatszámmérő valamikor működik, valamikor nem?
Beindítom az autót egyszer működik, egyszer nem, van amikor megyek vele működik és kirakom üresbe és akkor is leáll...
Mi lehet a gond?
Üdv.

Nem elérhető Bandit 306

  • Bus-Man
  • Támogató
  • Családtag
  • **
  • Hozzászólások: 8.532
  • Népszerűség: 260
  • Nem: Férfi
  • Kor: 43
  • Peugeot az autó, a többi csak próbálkozás.!!!
  • Like: +56
  • Autó színe: Regency
  • Évjárat: 95.02
  • Lakóhely: Tatabánya
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5862 Dátum: 2010 Szeptember, 21, 00:28:09 am »
0
Sziasztok!
Valakinek előfordult már, hogy a fordulatszámmérő valamikor működik, valamikor nem?
Beindítom az autót egyszer működik, egyszer nem, van amikor megyek vele működik és kirakom üresbe és akkor is leáll...
Mi lehet a gond?
Üdv.
A leg egyszerűbb hiba kontakt hiba lehet, elsőnek az adó környékén kellene körül nézni.
Ha ott minden rendben van, akkor mehet az óra csatlakozó.ellenőrzése.

NO INJEKTOR, NO ABS, NO COMPUTER, NO PROBLEM!

Nem elérhető kispiros

  • Egyedi titulus
  • Férfiak
  • Mániákus
  • *
  • Hozzászólások: 1.054
  • Népszerűség: 62
  • Nem: Férfi
  • Kor: 36
  • S1 fanatic! XN, oszt?
  • Like: +1
    • http://www.306club.hu/tagok/kispiros.html
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos
  • Évjárat: 1993.06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5863 Dátum: 2010 Szeptember, 21, 09:09:42 am »
0
A leg egyszerűbb hiba kontakt hiba lehet, elsőnek az adó környékén kellene körül nézni.
Ha ott minden rendben van, akkor mehet az óra csatlakozó.ellenőrzése.
Benzinesnél elég egyszerű a dolog,  az ECU-től egy vezetéken jön a jel az órába.
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D

Nem elérhető lajos

  • Támogató
  • Clubfüggő
  • **
  • Hozzászólások: 3.237
  • Népszerűség: 214
  • Nem: Férfi
  • Kor: 45
  • Like: +33
  • Autó színe: ezüst
  • Évjárat: 1999.10
  • Lakóhely: Szentes
  • Motor: 1.6 - 90LE
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5864 Dátum: 2010 Szeptember, 23, 13:20:19 pm »
0
Na erőtt vettem magamon és megnéztem hogy is lehetne az ülésfűtést életre kelteni.
Sajna a kárpit rögzitve van az ülés belsejében egy fém rudhoz igy a kárpit levétele is már kérdéses sé vált a részemröl.
A fűtőbetét meg valami ragasztó félével van rögzitve a szivacs ülőpárnához.
Amennyire kibontottam azon szemmel nem látszik hogy elégett volna a szál persze ez nem jelenti hogy nincs elszakadva.
Képek majd csak este.
"Ezt valóban élmény...."          lajos@306club.hu

Nem elérhető Flanger

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 551
  • Népszerűség: 9
  • Nem: Férfi
  • Kor: 23
  • Like: 0
  • Autó színe: Sötétkék
  • Évjárat: 1994.12
  • Lakóhely: Bicske
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5865 Dátum: 2010 Szeptember, 23, 13:41:13 pm »
0
Hát nyúltam máshoz is,mert fűtőradiátort kelet  cserélnem... De minden más működik... Gondolom az nem lehet gond hogy esetleg  még levegős a rendszer minimálisan??..Üzemanyagot sem méri :S:S Biztosítékokat megnéztem minden rendben...Csattik sérülésmentesnek tűnek.

Módosítva: 2010 Szeptember, 19, 17:33:32 pm
Valaki megtudná nekem mondani hogy melyik vezeték micsoda?
Pl: Zöld csatin 2nél a sárga vezeték a 12 volt.
A Zöld csati az üzemanyag szintmérőé.  A Fehér pedig  a vízhőfoké.
És hogy honnét indul el  a vezeték...Mert szál szakadásra gondolok és jo lenne tudni mit mérjek ki.
A képekhez a linket csatolom.
Üzemanyag: http://kepfeltoltes.hu/view/100919/IMG_0123_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Viz: http://kepfeltoltes.hu/view/100919/IMG_0128_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Remélem tud valaki nekem segíteni ,mert nekem már ötletem nincsen.

Én már jártam.. Cseréltem is új órát.. Ha leszedted azt a plexit róla ami előről látszódik, és nem óvatosan raktad vissza magára az órára akkor lehet, hogy megakadnak a mutatók.. Nekem ez történt, aztán elhajlította őket és már nem is mutatta rendesen..
Peugeot 306 xr - 1.4 benyófaló 94-ből :)   -   "jobb láb a gázon, bal láb a jobbon" ;)

Nem elérhető Domager

  • Férfiak
  • Mániákus
  • *
  • Hozzászólások: 1.730
  • Népszerűség: 15
  • Nem: Férfi
  • Kor: 32
  • döbrögi
  • Like: +41
  • Autó színe: szürke
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Százhalombatta
  • Motor: 1.4
  • Típus: Break
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5866 Dátum: 2010 Szeptember, 23, 15:43:06 pm »
0
Na erőtt vettem magamon és megnéztem hogy is lehetne az ülésfűtést életre kelteni.
Sajna a kárpit rögzitve van az ülés belsejében egy fém rudhoz igy a kárpit levétele is már kérdéses sé vált a részemröl.
A fűtőbetét meg valami ragasztó félével van rögzitve a szivacs ülőpárnához.
Amennyire kibontottam azon szemmel nem látszik hogy elégett volna a szál persze ez nem jelenti hogy nincs elszakadva.
Képek majd csak este.

Lajos, az ülésfűtés gomb benyomása után kb. mennyi idő kell ahhoz, hogy érezzél valami meleget? Mármint akkor, amikor működött.
Ma vagy holnap reggel kipróbálom, még nem volt alkalmam tesztelni.
Üdv
Domager
Lehet hogy a biztonsági öv korlátoz a közlekedésben, de nem annyira, mint a tolókocsi.

Nem elérhető lajos

  • Támogató
  • Clubfüggő
  • **
  • Hozzászólások: 3.237
  • Népszerűség: 214
  • Nem: Férfi
  • Kor: 45
  • Like: +33
  • Autó színe: ezüst
  • Évjárat: 1999.10
  • Lakóhely: Szentes
  • Motor: 1.6 - 90LE
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5867 Dátum: 2010 Szeptember, 23, 16:00:39 pm »
0
Lajos, az ülésfűtés gomb benyomása után kb. mennyi idő kell ahhoz, hogy érezzél valami meleget? Mármint akkor, amikor működött.
Ma vagy holnap reggel kipróbálom, még nem volt alkalmam tesztelni.
Üdv
Domager
Ha jól emléxem kb 1 perc körül már lehetett érezni hogy kellemesen melegszik.
Ismerősök úgy mondták olyan érzés mintha bepisiltek volna.
Szóval nem vasalóra fog emlékeztetni.
Egyébként találtam egy szakadt vezetéket a háttámlánál, lehet ez a bűnös.
"Ezt valóban élmény...."          lajos@306club.hu

Rozsahegyir

  • Vendég
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5868 Dátum: 2010 Szeptember, 23, 20:23:22 pm »
0
Na erőtt vettem magamon és megnéztem hogy is lehetne az ülésfűtést életre kelteni.
Sajna a kárpit rögzitve van az ülés belsejében egy fém rudhoz igy a kárpit levétele is már kérdéses sé vált a részemröl.
A fűtőbetét meg valami ragasztó félével van rögzitve a szivacs ülőpárnához.
Amennyire kibontottam azon szemmel nem látszik hogy elégett volna a szál persze ez nem jelenti hogy nincs elszakadva.
Képek majd csak este.
a szövet kicsi fém karikákkal van rögzitve a szivacshoz!
csipd el azokat és mári le fog jönni!
de semmit nem fogsz látni rajta semmit...

én most szedtem szét a 406-os ülléseit és mostam ki a kárpitokat! szét és össze rakás nincs 1 óránál több!

Nem elérhető lajos

  • Támogató
  • Clubfüggő
  • **
  • Hozzászólások: 3.237
  • Népszerűség: 214
  • Nem: Férfi
  • Kor: 45
  • Like: +33
  • Autó színe: ezüst
  • Évjárat: 1999.10
  • Lakóhely: Szentes
  • Motor: 1.6 - 90LE
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5869 Dátum: 2010 Szeptember, 23, 21:05:46 pm »
0
a szövet kicsi fém karikákkal van rögzitve a szivacshoz!
csipd el azokat és mári le fog jönni!
de semmit nem fogsz látni rajta semmit...

én most szedtem szét a 406-os ülléseit és mostam ki a kárpitokat! szét és össze rakás nincs 1 óránál több!
Odáig eljutottam hogy a karikákat kiakasztottam ,de középen van egy szövet rávarva ami bent mélyen van rögzitve kétkarika és egy fém pálca segitségével. Na itt adtam fel meg hát a fűtés is felvanintegrálva a szivacsra.
"Ezt valóban élmény...."          lajos@306club.hu

Nem elérhető gatterfighter1

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 428
  • Népszerűség: 2
  • Kor: 27
  • Like: 0
  • Autó színe: EZÜST
  • Évjárat: 2001.07
  • Lakóhely: Bögöt
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5870 Dátum: 2010 Szeptember, 23, 22:14:41 pm »
0
Odáig eljutottam hogy a karikákat kiakasztottam ,de középen van egy szövet rávarva ami bent mélyen van rögzitve kétkarika és egy fém pálca segitségével. Na itt adtam fel meg hát a fűtés is felvanintegrálva a szivacsra.
A két karikát kiakasztopd és kippattintod a rudat a müanyagból é sfel lehet húzni és hozzáférni a fűtőszálhoz maga a fűtőszák kb 2 db 5 cm hosszú kis szál meg valami hővezető szövet én kb 2 hete forrasztottam meg azóta van ülésfűtésem:)
Az hittem bonyolultabb kb 20 perc volt vagy lehet csak szerencsém volt

Nem elérhető lajos

  • Támogató
  • Clubfüggő
  • **
  • Hozzászólások: 3.237
  • Népszerűség: 214
  • Nem: Férfi
  • Kor: 45
  • Like: +33
  • Autó színe: ezüst
  • Évjárat: 1999.10
  • Lakóhely: Szentes
  • Motor: 1.6 - 90LE
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5871 Dátum: 2010 Szeptember, 23, 22:31:09 pm »
0
A két karikát kiakasztopd és kippattintod a rudat a müanyagból é sfel lehet húzni és hozzáférni a fűtőszálhoz maga a fűtőszák kb 2 db 5 cm hosszú kis szál meg valami hővezető szövet én kb 2 hete forrasztottam meg azóta van ülésfűtésem:)
Az hittem bonyolultabb kb 20 perc volt vagy lehet csak szerencsém volt
Képet nem csináltál esetleg.
Mert nekem valami hullám vonalvan benne.

Középen a "D" betünél meg valami hőbizti féle lehet, de holnap szétdobom a másikat is majd meglátom mire jutok.
"Ezt valóban élmény...."          lajos@306club.hu

Pepe

  • Vendég
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5872 Dátum: 2010 Szeptember, 23, 23:05:54 pm »
0
Kérek minden autóvillamossághoz kicsit is értő szakit h árulja el nekem miért nem müxik a hátsó ablakfűtésem!
Tünetek ott kezdődnek h:megnyomom a gombját félig , fénye elalszik , teljesen megnyomom a gombját , relé kattan gomb világítása ugyanúgy ég mint ha semmit nem tettem volna valamint a gomb sem "keményedik!
A gomb cserélt,relé cserélt,biztosíték cserélt,fűtőszál nem szakadt seholsem.!
Mi a proléma?Még annyi h a relé ajzatban a relének ugye 5 lába van az X lábnál az ajzat égett kormos egyszóval látszik h baja volt...Ha ez a baj akkor valaki eltudja mondani h az ajzatot h kell kivenni?Addig megvan h eltekerem és benyomom...Biztosíték tábla leszed és hasonlók?Pici apró működésképtelenség meg tudom h előre kell nézni de működnie kell!
Köszi előreis...

Nem elérhető fisi306

  • Támogató
  • Clubfüggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.312
  • Népszerűség: 133
  • Nem: Férfi
  • Kor: 57
  • Like: +7
  • Autó színe: Világos szürke (valós: M0YC )
  • Évjárat: 1997.07
  • Lakóhely: Sb
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5873 Dátum: 2010 Szeptember, 24, 07:51:29 am »
0
Kérek minden autóvillamossághoz kicsit is értő szakit h árulja el nekem miért nem müxik a hátsó ablakfűtésem!
Tünetek ott kezdődnek h:megnyomom a gombját félig , fénye elalszik , teljesen megnyomom a gombját , relé kattan gomb világítása ugyanúgy ég mint ha semmit nem tettem volna valamint a gomb sem "keményedik!
A gomb cserélt,relé cserélt,biztosíték cserélt,fűtőszál nem szakadt seholsem.!
Mi a proléma?Még annyi h a relé ajzatban a relének ugye 5 lába van az X lábnál az ajzat égett kormos egyszóval látszik h baja volt...Ha ez a baj akkor valaki eltudja mondani h az ajzatot h kell kivenni?Addig megvan h eltekerem és benyomom...Biztosíték tábla leszed és hasonlók?Pici apró működésképtelenség meg tudom h előre kell nézni de működnie kell!
Köszi előreis...

Visszaolvastál kereső segítségével? Korábban már volt erről itt szó.
Várj azok válaszára, akiknek e témában volt már beteg a cica.
Szerintem Zimu testvér fog Neked, majd ebben tanácsot adni.

Rozsahegyir

  • Vendég
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5874 Dátum: 2010 Szeptember, 24, 09:06:32 am »
0
Kérek minden autóvillamossághoz kicsit is értő szakit h árulja el nekem miért nem müxik a hátsó ablakfűtésem!
Tünetek ott kezdődnek h:megnyomom a gombját félig , fénye elalszik , teljesen megnyomom a gombját , relé kattan gomb világítása ugyanúgy ég mint ha semmit nem tettem volna valamint a gomb sem "keményedik!
A gomb cserélt,relé cserélt,biztosíték cserélt,fűtőszál nem szakadt seholsem.!
Mi a proléma?Még annyi h a relé ajzatban a relének ugye 5 lába van az X lábnál az ajzat égett kormos egyszóval látszik h baja volt...Ha ez a baj akkor valaki eltudja mondani h az ajzatot h kell kivenni?Addig megvan h eltekerem és benyomom...Biztosíték tábla leszed és hasonlók?Pici apró működésképtelenség meg tudom h előre kell nézni de működnie kell!
Köszi előreis...

csomi ajtóátvezetőben el tört a kábel...

zimurgy

  • Vendég
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5875 Dátum: 2010 Szeptember, 24, 09:14:37 am »
0
Visszaolvastál kereső segítségével? Korábban már volt erről itt szó.
Várj azok válaszára, akiknek e témában volt már beteg a cica.
Szerintem Zimu testvér fog Neked, majd ebben tanácsot adni.

Ha a biztosítéktáblát kiszereled, akkor már többet fogsz látni, és remélhetőleg a betolt reléfoglalatot is ki tudod ott emelni. A helyedben egyesével kivenném az érintett vezetékeket, és jól megnézném őket, melyik érintkező a beteg.
Ha csere szükséges, akkor akár egy autósboltban is kapható (ónozott) 6.3-as kábelsaru is megjárja. Úgy rémlik, hogy hellyel-közzel elfogadhatóan megáll a csatlakozóházban. Persze a korrekt forrasztás elengedhetetlen, hacsak nincs kézi krimpelőfogód.
Ha a relécsatlakozónál minden rendben, akkor azt javaslom, hogy a relét emeld ki, helyettesítsd ideiglenesen egy rövid vezetékdarabbal, majd adj gyújtást. Értelemszerűen a kapcsolót nem kell így bekapcsolni. Ha fűt, akkor mehet be a relé a helyére, és próbálhatod kapcsolóval.
Ha nem fűt, akkor óvatosan bontsd a csatlakozót közvetlenül a fűtőszálnál, és a lehúzott sarura köss egy próbalámpát, aminek a másik vége testen van. Ha világít: nézd meg a fűtőszál két csatlakozóját, és a testelését. Ha nem világít: indulj el visszafele a hibakereséssel a vezetéken...

Nem elérhető lajos

  • Támogató
  • Clubfüggő
  • **
  • Hozzászólások: 3.237
  • Népszerűség: 214
  • Nem: Férfi
  • Kor: 45
  • Like: +33
  • Autó színe: ezüst
  • Évjárat: 1999.10
  • Lakóhely: Szentes
  • Motor: 1.6 - 90LE
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5876 Dátum: 2010 Szeptember, 24, 11:49:53 am »
0
Ez a kék vezeték volna a fűtőszál?
Mert ez tuti hogy szakadt.
"Ezt valóban élmény...."          lajos@306club.hu

Nem elérhető gatterfighter1

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 428
  • Népszerűség: 2
  • Kor: 27
  • Like: 0
  • Autó színe: EZÜST
  • Évjárat: 2001.07
  • Lakóhely: Bögöt
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5877 Dátum: 2010 Szeptember, 24, 12:21:07 pm »
0
Ez a kék vezeték volna a fűtőszál?
Mert ez tuti hogy szakadt.


Az enyében nem iylen van ahogy mondtam kb 2 db 5 cm husszú fém szál a többi szövet Ami m intdha szénszálas lene .
Ha az szakadt próbáld meg forrasztani vagy valami fém hüvellyel összekapcsolni.
Vagy csak fogd össze kapcsold be és ha melegszik az a gond.

Nem elérhető lajos

  • Támogató
  • Clubfüggő
  • **
  • Hozzászólások: 3.237
  • Népszerűség: 214
  • Nem: Férfi
  • Kor: 45
  • Like: +33
  • Autó színe: ezüst
  • Évjárat: 1999.10
  • Lakóhely: Szentes
  • Motor: 1.6 - 90LE
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5878 Dátum: 2010 Szeptember, 24, 12:26:00 pm »
0
Az enyében nem iylen van ahogy mondtam kb 2 db 5 cm husszú fém szál a többi szövet Ami m intdha szénszálas lene .
Ha az szakadt próbáld meg forrasztani vagy valami fém hüvellyel összekapcsolni.
Vagy csak fogd össze kapcsold be és ha melegszik az a gond.
Vazze találtam vagy három szakadást ebböl kettő igen sz@r helyen mert a közepén is lehuzza a szövetet és ott meg lemegy a szivacs közé a fűtőszál.
Hát ez nagyon genya megoldás.
"Ezt valóban élmény...."          lajos@306club.hu

Nem elérhető Break 306

  • Támogató
  • Mániákus
  • **
  • Hozzászólások: 1.303
  • Népszerűség: 151
  • Nem: Férfi
  • Kor: 47
  • mazsola
  • Like: +19
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Tatabánya
  • Motor: 1.4
  • Típus: Break
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5879 Dátum: 2010 Szeptember, 24, 13:28:18 pm »
0
csomi ajtóátvezetőben el tört a kábel...
nekem is ez volt és érdekes hogy az ablakfűtésnél is ,és az ajtózárnál is a negatív volt a törött.

zimurgy

  • Vendég
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5880 Dátum: 2010 Szeptember, 24, 13:34:46 pm »
0
Vazze találtam vagy három szakadást ebböl kettő igen sz@r helyen mert a közepén is lehuzza a szövetet és ott meg lemegy a szivacs közé a fűtőszál.
Hát ez nagyon genya megoldás.

Ha több helyen is megszakadt, és már az ülés "mélységi rétegeit" is feltártad, akkor utólagosan beépítendő (pl. waeco) fűtőpárnán gondolkodnék a helyedben.
Ha toldozgatásban gondolkozol, akkor a crimpelést javaslom, esetleg kis forrasztással megtoldva.

Nem elérhető gatterfighter1

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 428
  • Népszerűség: 2
  • Kor: 27
  • Like: 0
  • Autó színe: EZÜST
  • Évjárat: 2001.07
  • Lakóhely: Bögöt
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5881 Dátum: 2010 Szeptember, 24, 16:45:13 pm »
0
Vazze találtam vagy három szakadást ebböl kettő igen sz@r helyen mert a közepén is lehuzza a szövetet és ott meg lemegy a szivacs közé a fűtőszál.
Hát ez nagyon genya megoldás.

Már bánom ,hogy nem fénykképeztem le amikor én szétszedtem.

Pepe

  • Vendég
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5882 Dátum: 2010 Szeptember, 26, 11:57:25 am »
0
Ha a biztosítéktáblát kiszereled, akkor már többet fogsz látni, és remélhetőleg a betolt reléfoglalatot is ki tudod ott emelni. A helyedben egyesével kivenném az érintett vezetékeket, és jól megnézném őket, melyik érintkező a beteg.
Ha csere szükséges, akkor akár egy autósboltban is kapható (ónozott) 6.3-as kábelsaru is megjárja. Úgy rémlik, hogy hellyel-közzel elfogadhatóan megáll a csatlakozóházban. Persze a korrekt forrasztás elengedhetetlen, hacsak nincs kézi krimpelőfogód.
Ha a relécsatlakozónál minden rendben, akkor azt javaslom, hogy a relét emeld ki, helyettesítsd ideiglenesen egy rövid vezetékdarabbal, majd adj gyújtást. Értelemszerűen a kapcsolót nem kell így bekapcsolni. Ha fűt, akkor mehet be a relé a helyére, és próbálhatod kapcsolóval.
Ha nem fűt, akkor óvatosan bontsd a csatlakozót közvetlenül a fűtőszálnál, és a lehúzott sarura köss egy próbalámpát, aminek a másik vége testen van. Ha világít: nézd meg a fűtőszál két csatlakozóját, és a testelését. Ha nem világít: indulj el visszafele a hibakereséssel a vezetéken...

Köszönöm a helpet!Amint lesz rá időm végigjárom a prolémákat!

Nem elérhető Break 306

  • Támogató
  • Mániákus
  • **
  • Hozzászólások: 1.303
  • Népszerűség: 151
  • Nem: Férfi
  • Kor: 47
  • mazsola
  • Like: +19
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Tatabánya
  • Motor: 1.4
  • Típus: Break
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5883 Dátum: 2010 Szeptember, 27, 11:31:47 am »
0
szeva mindenkinek:ma beütött a krach,inditás tekeri semmi,inditás tekeri semmi,de beindúlt a hüttőventi.Indítás semmi a venti pörög magától.Gyujtás le inditás nehezen elkapja beindúl,de a venti megy magától.Alapjárat jó vizhöfok mutató 70alatt.Menet 3km, venti leáll, vizhőfok normális.Leálít újra indít minden oké mint a doxa úgy mükszik.          Lehet ez vizhőfok érzékelő gomba?(jeladó)Kék vagy zöld az?
Klímás a kicsike. Köszi a tanácsokat.X-aktás az eset Üdv Break 306 

Módosítva: 2010 Szeptember, 28, 09:20:34 am
szeva mindenkinek:ma beütött a krach,inditás tekeri semmi,inditás tekeri semmi,de beindúlt a hüttőventi.Indítás semmi a venti pörög magától.Gyujtás le inditás nehezen elkapja beindúl,de a venti megy magától.Alapjárat jó vizhöfok mutató 70alatt.Menet 3km, venti leáll, vizhőfok normális.Leálít újra indít minden oké mint a doxa úgy mükszik.          Lehet ez vizhőfok érzékelő gomba?(jeladó)Kék vagy zöld az?
Klímás a kicsike. Köszi a tanácsokat.X-aktás az eset Üdv Break 306
                     

na ma reggel minden rendben ment az indítási hibát nem produkálta indult elsőre.De bevittem a szerelőhöz ahogy tegnap mondta.Laptop rá hibakód semmi ,de nagyon arra utalnak a jelek hogy a vízhőfok jeladó lesz a ludas.Sajna kivárás hogy mikor teszi ezt újra?

Nem elérhető Bandit 306

  • Bus-Man
  • Támogató
  • Családtag
  • **
  • Hozzászólások: 8.532
  • Népszerűség: 260
  • Nem: Férfi
  • Kor: 43
  • Peugeot az autó, a többi csak próbálkozás.!!!
  • Like: +56
  • Autó színe: Regency
  • Évjárat: 95.02
  • Lakóhely: Tatabánya
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5884 Dátum: 2010 Szeptember, 28, 09:37:53 am »
0
szeva mindenkinek:ma beütött a krach,inditás tekeri semmi,inditás tekeri semmi,de beindúlt a hüttőventi.Indítás semmi a venti pörög magától.Gyujtás le inditás nehezen elkapja beindúl,de a venti megy magától.Alapjárat jó vizhöfok mutató 70alatt.Menet 3km, venti leáll, vizhőfok normális.Leálít újra indít minden oké mint a doxa úgy mükszik.          Lehet ez vizhőfok érzékelő gomba?(jeladó)Kék vagy zöld az?
Klímás a kicsike. Köszi a tanácsokat.X-aktás az eset Üdv Break 306 

Módosítva: 2010 Szeptember, 28, 09:20:34 am
                     

na ma reggel minden rendben ment az indítási hibát nem produkálta indult elsőre.De bevittem a szerelőhöz ahogy tegnap mondta.Laptop rá hibakód semmi ,de nagyon arra utalnak a jelek hogy a vízhőfok jeladó lesz a ludas.Sajna kivárás hogy mikor teszi ezt újra?
Ha cserére kerül a sor, szolj és viszem a ládámat a szerszámokkal együtt.
De azért remélem nem fog hamar előjönni a hiba.

NO INJEKTOR, NO ABS, NO COMPUTER, NO PROBLEM!

tonton

  • Vendég
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5885 Dátum: 2010 Szeptember, 28, 09:49:27 am »
0
szeva mindenkinek:ma beütött a krach,inditás tekeri semmi,inditás tekeri semmi,de beindúlt a hüttőventi.Indítás semmi a venti pörög magától.Gyujtás le inditás nehezen elkapja beindúl,de a venti megy magától.Alapjárat jó vizhöfok mutató 70alatt.Menet 3km, venti leáll, vizhőfok normális.Leálít újra indít minden oké mint a doxa úgy mükszik.          Lehet ez vizhőfok érzékelő gomba?(jeladó)Kék vagy zöld az?
Klímás a kicsike. Köszi a tanácsokat.X-aktás az eset Üdv Break 306 

Módosítva: 2010 Szeptember, 28, 09:20:34 am
                     

na ma reggel minden rendben ment az indítási hibát nem produkálta indult elsőre.De bevittem a szerelőhöz ahogy tegnap mondta.Laptop rá hibakód semmi ,de nagyon arra utalnak a jelek hogy a vízhőfok jeladó lesz a ludas.Sajna kivárás hogy mikor teszi ezt újra?
Nekem is volt hasonló eset gyújtás ráadásnál már elindult a ventillátor, ez az érzékelő kipucolásával megoldódott (a hűtő mögött, alol, a bal sárvédőnél van 3 csatlakozó is érdemes mindet átnézetni).
De az, hogy nem indult el az mástól lehet, mert nekem totál nem volt alapjáratom, mert mint utólag kiderült a gyújtótrafón áthúzott a nagyfeszültség és kinyomta a ecu alapjárati részét. Szóval ha sagem a gyújtótrafód, meg az ecu is érdemes szem előtt tartani, mint hibalehetőséget.

Módosítva: 2010 Szeptember, 28, 10:00:30 am
X aktás esetet én is tudok az autómmal kapcsolatban! Történt az, hogy egy gps töltője széthullott a szivargyújtó foglalatban, amit darabokban tudtam kivenni. Persze ez kiverte a biztosítékot nálam is meg az autóban is, bizti kicserélve, az autórádió nem szólal meg! Nézem tovább szivargyujtóban van áram. Onnantól kezdve csak kézzel tudom ki-bekapcsolni a rádiót, a szivargyújtóban meg akkor van áram mikor ráadom a gyújtást!!! Ezelőtt meg pont fordítva volt a gyújtás ráadásra megszólalt a rádió, a szivargyújtóban meg folyamatosan volt feszültség... Voltam vele két szakinál értetlenül álltak a dolog előtt. Valakinek volt hasonló tapasztalata?

Nem elérhető Bandit 306

  • Bus-Man
  • Támogató
  • Családtag
  • **
  • Hozzászólások: 8.532
  • Népszerűség: 260
  • Nem: Férfi
  • Kor: 43
  • Peugeot az autó, a többi csak próbálkozás.!!!
  • Like: +56
  • Autó színe: Regency
  • Évjárat: 95.02
  • Lakóhely: Tatabánya
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5886 Dátum: 2010 Szeptember, 28, 10:12:55 am »
0
Nekem is volt hasonló eset gyújtás ráadásnál már elindult a ventillátor, ez az érzékelő kipucolásával megoldódott (a hűtő mögött, alol, a bal sárvédőnél van 3 csatlakozó is érdemes mindet átnézetni).
De az, hogy nem indult el az mástól lehet, mert nekem totál nem volt alapjáratom, mert mint utólag kiderült a gyújtótrafón áthúzott a nagyfeszültség és kinyomta a ecu alapjárati részét. Szóval ha sagem a gyújtótrafód, meg az ecu is érdemes szem előtt tartani, mint hibalehetőséget.

Módosítva: 2010 Szeptember, 28, 10:00:30 am
X aktás esetet én is tudok az autómmal kapcsolatban! Történt az, hogy egy gps töltője széthullott a szivargyújtó foglalatban, amit darabokban tudtam kivenni. Persze ez kiverte a biztosítékot nálam is meg az autóban is, bizti kicserélve, az autórádió nem szólal meg! Nézem tovább szivargyujtóban van áram. Onnantól kezdve csak kézzel tudom ki-bekapcsolni a rádiót, a szivargyújtóban meg akkor van áram mikor ráadom a gyújtást!!! Ezelőtt meg pont fordítva volt a gyújtás ráadásra megszólalt a rádió, a szivargyújtóban meg folyamatosan volt feszültség... Voltam vele két szakinál értetlenül álltak a dolog előtt. Valakinek volt hasonló tapasztalata?
A szivargyújtód hibája hogy nem jó helyre tetted vissza a biztit.

Két féle állásu annak a működtetése, az eggyik gyújtással, a másik annélkül.

Biztit kiveszed, és a másik állásba teszed vissza. a biztinek a középső lába marad a helyén, csak az alsó vagy felső vége kerül máshova. Megpróbálom megmutatni kicsi ábrával.
Remélem érthető lesz

IO
   > eggyik állás állandó szivargyújtó
I
   > másik állás csak gyújtásra működik
IO

NO INJEKTOR, NO ABS, NO COMPUTER, NO PROBLEM!

tonton

  • Vendég
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5887 Dátum: 2010 Szeptember, 28, 15:17:01 pm »
0
A szivargyújtód hibája hogy nem jó helyre tetted vissza a biztit.

Két féle állásu annak a működtetése, az eggyik gyújtással, a másik annélkül.

Biztit kiveszed, és a másik állásba teszed vissza. a biztinek a középső lába marad a helyén, csak az alsó vagy felső vége kerül máshova. Megpróbálom megmutatni kicsi ábrával.
Remélem érthető lesz

IO
   > eggyik állás állandó szivargyújtó
I
   > másik állás csak gyújtásra működik
IO
Tényleg csak ez volt a gond! 2 éves problémámat oldottad meg! Köszi! :)

Nem elérhető Break 306

  • Támogató
  • Mániákus
  • **
  • Hozzászólások: 1.303
  • Népszerűség: 151
  • Nem: Férfi
  • Kor: 47
  • mazsola
  • Like: +19
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Tatabánya
  • Motor: 1.4
  • Típus: Break
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5888 Dátum: 2010 Szeptember, 28, 15:40:45 pm »
0
Nekem is volt hasonló eset gyújtás ráadásnál már elindult a ventillátor, ez az érzékelő kipucolásával megoldódott (a hűtő mögött, alol, a bal sárvédőnél van 3 csatlakozó is érdemes mindet átnézetni).
De az, hogy nem indult el az mástól lehet, mert nekem totál nem volt alapjáratom, mert mint utólag kiderült a gyújtótrafón áthúzott a nagyfeszültség és kinyomta a ecu alapjárati részét. Szóval ha sagem a gyújtótrafód, meg az ecu is érdemes szem előtt tartani, mint hibalehetőséget.

Módosítva: 2010 Szeptember, 28, 10:00:30 am
X aktás esetet én is tudok az autómmal kapcsolatban! Történt az, hogy egy gps töltője széthullott a szivargyújtó foglalatban, amit darabokban tudtam kivenni. Persze ez kiverte a biztosítékot nálam is meg az autóban is, bizti kicserélve, az autórádió nem szólal meg! Nézem tovább szivargyujtóban van áram. Onnantól kezdve csak kézzel tudom ki-bekapcsolni a rádiót, a szivargyújtóban meg akkor van áram mikor ráadom a gyújtást!!! Ezelőtt meg pont fordítva volt a gyújtás ráadásra megszólalt a rádió, a szivargyújtóban meg folyamatosan volt feszültség... Voltam vele két szakinál értetlenül álltak a dolog előtt. Valakinek volt hasonló tapasztalata?
igen sagem mind kettő de a szaki szerint akkor van gond ha belepiszkálnak gyujtásnál vagy túlterhelik a rencert.Meghát nemigazán célszerű inen onnan lekötögetni, átkötögetni. Az alapjárat tökös mint elötte.Hogy a venti magától megy az tipikus jeladó hiba a szakik szerint is.Most a citroen-ben nézték mert nálunk nincs már peugeot szerviz.A villamos szerelőnek is 306-osa van csak kormos.Hálistennek nem átvágosak javították már a verdát,és a hibakód kiolvasása is dijjmentesen zárult.Hogy mi lessz a vége kivárás de köszi az infót a csatlakozókról.

tonton

  • Vendég
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5889 Dátum: 2010 Szeptember, 28, 16:03:28 pm »
0
igen sagem mind kettő de a szaki szerint akkor van gond ha belepiszkálnak gyujtásnál vagy túlterhelik a rencert.Meghát nemigazán célszerű inen onnan lekötögetni, átkötögetni. Az alapjárat tökös mint elötte.Hogy a venti magától megy az tipikus jeladó hiba a szakik szerint is.Most a citroen-ben nézték mert nálunk nincs már peugeot szerviz.A villamos szerelőnek is 306-osa van csak kormos.Hálistennek nem átvágosak javították már a verdát,és a hibakód kiolvasása is dijjmentesen zárult.Hogy mi lessz a vége kivárás de köszi az infót a csatlakozókról.
Ok, rendben, csak leírtam az én esetemet, ami közel sem biztos, hogy nálad is ez a gond. Az átkötögetésről meg annyit tudok mondani, hogy az ecu-mat a szerelőm elküldte Fehérvárra ott voltak valami volt Videotonos szakik (valami ecu szervíz), akik kicserélték a sérült rész, újra szoftverezték, és akkor vállaltak rá 1év garit, ha a kábelkötegből elkülönítve viszik el a gyújtótrafó és az ecu közti kábelt (ne kérdezd miért, én sem értem). Ez amolyan tipushiba a 306-ban, mint a hátsó futómű terpesztés, de csak a sagem elektronikára jellemző szerintük.

tonton

  • Vendég
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5890 Dátum: 2010 Szeptember, 30, 08:17:19 am »
0
A középkonzolban nekem csak az órát mutatja a kijelző, de tudtommal van olyan verzió is, ami a hőmérsékletet is tudja. Ilye lehet beépíteni az enyémbe, és kellene vezetékelni is, vagy az gyárilag benne van? Az én autóm Saint Tropez felszereltségű, gyárilag milyenekben van ilyen?

zimurgy

  • Vendég
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5891 Dátum: 2010 Szeptember, 30, 08:49:14 am »
0
A középkonzolban nekem csak az órát mutatja a kijelző, de tudtommal van olyan verzió is, ami a hőmérsékletet is tudja. Ilye lehet beépíteni az enyémbe, és kellene vezetékelni is, vagy az gyárilag benne van? Az én autóm Saint Tropez felszereltségű, gyárilag milyenekben van ilyen?

Sokáig azt hittem, hogy csa XT, ST, stb magas felszereltségűekben van gyárilag bekábelezve, kizárólag akkor, ha klímás is az autó.
Viszont a mostani XR-emben is bent van, sőt, ami igazán meglepett:
Kissaty S1-es SL (fapados) autójában ott figyel a külső hőmérő kábelezése, holott még hőmérő nélküli digitális óra sincs, és klíma sincs...

Nézd meg a csatiját az órának:
Ha 4 vezetékes, akkor nincs bekábelezve, ha 6 vezetékes, akkor igen.
Az utólagos vezetékezése nem lenne gond, de ha az ajtóba akarod átvezetni az érzkelőt a gyári helyére, akkor már igen, a kiöntött ajtóátvezető miatt...

tonton

  • Vendég
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5892 Dátum: 2010 Szeptember, 30, 09:49:59 am »
0
Sokáig azt hittem, hogy csa XT, ST, stb magas felszereltségűekben van gyárilag bekábelezve, kizárólag akkor, ha klímás is az autó.
Viszont a mostani XR-emben is bent van, sőt, ami igazán meglepett:
Kissaty S1-es SL (fapados) autójában ott figyel a külső hőmérő kábelezése, holott még hőmérő nélküli digitális óra sincs, és klíma sincs...

Nézd meg a csatiját az órának:
Ha 4 vezetékes, akkor nincs bekábelezve, ha 6 vezetékes, akkor igen.
Az utólagos vezetékezése nem lenne gond, de ha az ajtóba akarod átvezetni az érzkelőt a gyári helyére, akkor már igen, a kiöntött ajtóátvezető miatt...
Ok, majd megnézem! Akkor hová érdemes tenni az érzékelőt? Azt külün kell beszerezni, vagy órával együtt jár. Egyébként kipattintós, vagy van valami módszer ennek a kiszedésére?

Nem elérhető lajos

  • Támogató
  • Clubfüggő
  • **
  • Hozzászólások: 3.237
  • Népszerűség: 214
  • Nem: Férfi
  • Kor: 45
  • Like: +33
  • Autó színe: ezüst
  • Évjárat: 1999.10
  • Lakóhely: Szentes
  • Motor: 1.6 - 90LE
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5893 Dátum: 2010 Szeptember, 30, 09:52:45 am »
0
Ok, majd megnézem! Akkor hová érdemes tenni az érzékelőt? Azt külün kell beszerezni, vagy órával együtt jár. Egyébként kipattintós, vagy van valami módszer ennek a kiszedésére?
Közép konzolban megvan a helye.
De ha még nincs benne óra se akkor érdemesebb oda egy gyári lapot venni ami órásbol származik.
"Ezt valóban élmény...."          lajos@306club.hu

tonton

  • Vendég
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5894 Dátum: 2010 Szeptember, 30, 10:43:27 am »
0
Közép konzolban megvan a helye.
De ha még nincs benne óra se akkor érdemesebb oda egy gyári lapot venni ami órásbol származik.
Órám már van, de nem hőfokmérős, ezt szeretném kicserélni. Érzékelő helyére lennék kiváncsi, hova érdemes tenni, ha nincs kialakítva a gyári kábelezés a tükörig.

Nem elérhető lajos

  • Támogató
  • Clubfüggő
  • **
  • Hozzászólások: 3.237
  • Népszerűség: 214
  • Nem: Férfi
  • Kor: 45
  • Like: +33
  • Autó színe: ezüst
  • Évjárat: 1999.10
  • Lakóhely: Szentes
  • Motor: 1.6 - 90LE
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5895 Dátum: 2010 Szeptember, 30, 10:45:46 am »
0
Órám már van, de nem hőfokmérős, ezt szeretném kicserélni. Érzékelő helyére lennék kiváncsi, hova érdemes tenni, ha nincs kialakítva a gyári kábelezés a tükörig.
Voltak rá próbálkozások ide oda de mindig arra jutottak hogy csal.
"Ezt valóban élmény...."          lajos@306club.hu

Nem elérhető kispiros

  • Egyedi titulus
  • Férfiak
  • Mániákus
  • *
  • Hozzászólások: 1.054
  • Népszerűség: 62
  • Nem: Férfi
  • Kor: 36
  • S1 fanatic! XN, oszt?
  • Like: +1
    • http://www.306club.hu/tagok/kispiros.html
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos
  • Évjárat: 1993.06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5896 Dátum: 2010 Szeptember, 30, 12:22:08 pm »
0
Ok, majd megnézem! Akkor hová érdemes tenni az érzékelőt? Azt külün kell beszerezni, vagy órával együtt jár. Egyébként kipattintós, vagy van valami módszer ennek a kiszedésére?
Azt, hogy mit mivel veszel meg, az tőled, illetve az eladótól függ. Én még nem láttam, hogy az órát és a gyári érzékelőt együtt árulná valaki, de akinél van az egyik, van rá esély, hogy van a másik is. Az óra ugye egy óra, az érzékelő viszont az elektromos tükör kábelkötegén van. A be/ kiszerelés egyszerű, a tükör alsó háromszögét kell kivenni, majd a szenzort kipattintani. Gyárilag szerintem minden tükörben meg van a helye, mert az én fapad, XN lightomban is ott van a helye, illetve Marcusa is írta (aszem ő is XN), hogy neki is ott volt a helye.
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D

tonton

  • Vendég
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5897 Dátum: 2010 Szeptember, 30, 13:18:35 pm »
0
Sokáig azt hittem, hogy csa XT, ST, stb magas felszereltségűekben van gyárilag bekábelezve, kizárólag akkor, ha klímás is az autó.
Viszont a mostani XR-emben is bent van, sőt, ami igazán meglepett:
Kissaty S1-es SL (fapados) autójában ott figyel a külső hőmérő kábelezése, holott még hőmérő nélküli digitális óra sincs, és klíma sincs...

Nézd meg a csatiját az órának:
Ha 4 vezetékes, akkor nincs bekábelezve, ha 6 vezetékes, akkor igen.
Az utólagos vezetékezése nem lenne gond, de ha az ajtóba akarod átvezetni az érzkelőt a gyári helyére, akkor már igen, a kiöntött ajtóátvezető miatt...
Megnéztem 6 vezeték megy a csatlakozóba, az órára. Már csak abban bízom, hogy mikor eltörtek az ajtóban a kábelek és át lett alakítva, akkor azt is osszeforrasztották és egyben van az órától a tükörig.

Módosítva: 2010 Szeptember, 30, 13:32:40 pm
Azt, hogy mit mivel veszel meg, az tőled, illetve az eladótól függ. Én még nem láttam, hogy az órát és a gyári érzékelőt együtt árulná valaki, de akinél van az egyik, van rá esély, hogy van a másik is. Az óra ugye egy óra, az érzékelő viszont az elektromos tükör kábelkötegén van. A be/ kiszerelés egyszerű, a tükör alsó háromszögét kell kivenni, majd a szenzort kipattintani. Gyárilag szerintem minden tükörben meg van a helye, mert az én fapad, XN lightomban is ott van a helye, illetve Marcusa is írta (aszem ő is XN), hogy neki is ott volt a helye.
Tehát ha lepattintom a tükör hátulját akkor meg kellene lennie az érzékelő helyének!? Ott csatlakozó lesz majd, vagy csak kábeleket fogok találni? Ja, jobb vagy bal tükörben keressem?

marcusa

  • Vendég
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5898 Dátum: 2010 Szeptember, 30, 13:41:30 pm »
0
Megnéztem 6 vezeték megy a csatlakozóba, az órára. Már csak abban bízom, hogy mikor eltörtek az ajtóban a kábelek és át lett alakítva, akkor azt is osszeforrasztották és egyben van az órától a tükörig.

Módosítva: 2010 Szeptember, 30, 13:32:40 pm
Tehát ha lepattintom a tükör hátulját akkor meg kellene lennie az érzékelő helyének!? Ott csatlakozó lesz majd, vagy csak kábeleket fogok találni? Ja, jobb vagy bal tükörben keressem?
Jobb tükörben, és nem a hátlapját kell lepattintani, hanem az alján, várj.... kép:

tonton

  • Vendég
Re:Elektromos dolgok...
« Válasz #5899 Dátum: 2010 Szeptember, 30, 13:56:33 pm »
0
Jobb tükörben, és nem a hátlapját kell lepattintani, hanem az alján, várj.... kép:

Köszi, lebontottam, de ott egy szál vezeték sincsen :(((, úgyhogy be kell vezetékelni.